Mustrid ja materjalid

Ma arvan,et hubase kodu loob erinevate materjalide kasutamine sisustuses. Oma kodus olen kasutanud seintel tapeeti ja värvi. Põrandal plaate ja parketti. Puit,kangas,tellis,kivi,klaas,metall. Detailid läbipaistvast klaasist,värvilisest klaasist,marmorist. Tekstiilid annavad viimase “touchi”. Hetkel on mul kogunenud geomeetriliste mustritega asju päris palju. Ma tean,et liiga palju mustreid pole ka hea. Endiselt “less is more”.  Ma ei tea,kas minu mustrite piir on ületatud või mitte. Loodan,et mitte! image image image image image image image

Lisa kommentaar

