New love “MESSING”

Võib-olla mäletab keegi, et algselt valisin oma elutuppa vasevärvi detaile. Nüüd kuulub mu süda kuldsele. Täpsemalt olen viimased kaks päeva valgusteid otsinud- põrandale ja lakke. Minu kriteerium- läikiv kollane kuld. Mul on nii kahju, aga mina pole veel Eestist kuskilt selliseid leidnud. Mu lemmikud valgustid on Tom Dixon’ilt. Aga see valgusti,mida soovin on ca 580 eurot. Kahjuks hetkel jääb ära. Tom Dixoni replicasid on terve ebay.com täis,aga see “replicandus” mulle ei sobi. Et mitte nüüd masendusse vajuda,siis ma lõpuks leidsin mõned õigemad valgustid Soome lehtedelt. Loodan,et saan kellegi kaudu varsti tellida=) imageimage.pngimage.pngimageimageimage.pngimage.png

image
Tom Dixon
Lisa kommentaar

